torsdag 9 maj 2013

Presentkortsvikning igen...



Sara och hennes kusin skulle på övernattningskalas till en kompis och de ville ge bort varsin biobiljett så då blev det ett presentkort. :) Och givetvis så fick jag i uppgift att göra en presentkortsask igen...hihi
Denna gången blev det en enkel variant med enbart ett papper inuti men det funkar bra det också. Jag har otroligt svårt att ge bort ett presentkort i de där fula kuverten man får med när man köper presentkort. Är man skadad, eller?
Och ja, jag vet jag ska göra en beskrivning åt er men tiden räcker inte riktigt till.

2 kommentarer:

  1. Så fint!! Jag är en av många som ser fram emot tutorial på denna.. Jag håller med om att de kuverten som medföljer presentkorten är urtråkiga!

    Ha en trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Både presentkort och choklad - kan det bli bättre?!
    Snyggt i gult.

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails