fredag 18 januari 2013

Tillbaka från semestern...





Detta kortet gjorde jag till en blivande 60-åring som jobbar med blommor och är väldigt kreativ. Jag fick helt fria händer vilket alltid är svårt när man inte känner mottagaren. Just denna vikningen är väldigt rolig att göra och jag hittade en beskrivning på denna vikning i min absoluta favoritpysslartidning - Ett Trykk. Där finns massor av möjligheter att skriva, göra små tags eller lägga i något annat roligt, ex tepåsar. I  just detta fallet valde jag att "highlighta" bra texter men inte slå upp just 60 år så stort. En liten favoritstämpel med texten "Ännu en födelsedag - men vem räknar?" åkte fram igen.
Är grymt sugen på att börja pyssla igen då vi tillbringat 2 veckors semester i Spanien sjuka!! Ingen höjdare att ligga sjuka och titta ut på det vackra vädret och solen varje dag i två veckor. Vi har haft bättre semestrar om jag säger så... Men det är bara att bita ihop och fokusera på något positivt som att vi slapp iallfall ta på vinterkläder i två veckor. ;) hahahaha

1 kommentar:

  1. Så tråkigt för er att semestern blev som den blev, himla otur och jag lider med er. Men som du skriver, skönt att kunna slippa alla lager av kläder för ett tag i vart fall =)
    Härligt kort du gjort, gillar den blåa färgen!! Tags är ju underbart att ha med på olika alster och att kunna sätta flera så här och dra upp = jättefint!!
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails