lördag 22 december 2012

Julklappar till personalen på skolan

Stämplat julljus till fritidspersonalen 
Så här såg julklappen från alla barnen i stora tjejens klass ut till fritidspersonalen innehållandes ett julljus, cd-samling med 5 cd med avslappningsmusik ;) och en Bukowskijultomte
Jultags till minstingens  personal med inspiration från Pinterest :)
Present till en av lärarna i minstingens klass
Inpackad och klar present till minstingens fritidspersonal
Här är några av presenterna som överlämnades av barnens klass nu i torsdags på skolavslutningen. Där var några till presenter till klasslärarna som jag helt glömde fotografera så här är iallafall ett litet axplock av vad några av dem fick. Idag ska jag bara njuta av att alla julklappar är fixade, julkorten är lagda på lådan och har kommit fram till de flesta och är du nyfiken på hur de blev så får du kika in här på julafton. :)

8 kommentarer:

  1. Haha, jag älskar jultagsen i form av gubbarna....hur häftiga och fräcka som helst!!!
    Dina ljus är så fina....måste få fråga vad det är för stämpel för den hade gärna fått flytta in till mig =)
    Vad fina presenter fröknarna fick, du är verkligen så duktig på att göra och ge så fina presenter och det syns att det är omtanke och omsorg kring presenterna.
    Ha en riktigt GOD JUL!
    Kram från mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här hittar du stämpeln :)
      http://www.slojd-detaljer.se/product.aspx?productid=6304&deptid=222
      Ha en skön lilljulafton och en riktigt God Jul!!!!
      Kram

      Radera
  2. Vilka fina julklappar de fick.. Roligt med så personligt då alla inte fick likadana.. Snögubbetagsen var för häftiga.. Vilken rolig ide..
    Ska bli spännande att se hur julkorten blev..

    Ha en riktigt god jul!!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev ett snögubbetema i år :) Såg en liknande snögubbetag på Pinterest som jag
      caseade...
      Ha en riktigt skön jul du med!!!
      Kram

      Radera
  3. Hmmm.... den stämplen känns igen. Undra var du har lånat den?? ;-). Eller du kanske har införskaffat den själv. Den är bara så super söt och väldigt användbar.
    Ha en skön jul

    Månag kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är snögubben underbar!! ;)
      Ha en skön jul!!!
      Kramis

      Radera
  4. jag önskar jag var personal på dina barns skola :)

    GOD JUL vännen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. GOD JUL tillbaka vännen!!
      Njut av familjen och fira underverkets 10-årsdag!!!
      Kramisar

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails