onsdag 19 december 2012

Imorgon är det skolavslutning...

...så här kommer Lisas magisters julkort från barnen. Bakgrunden är gjord med perfect pearls puder. Jag har först stämplat med en watermarkstämpel och sedan penslat fram stjärnorna med perfect pears och slutligen fixerat med lite vatten. Är extra nöjd med linjalen som jag satte dit istället för en bjällra på renen. Lisas lärares huvudämne är nämligen matte och han kallas även för "Matte" så med min dåliga humor så tyckte jag det blev extra roligt. ;) Nä, nu måste jag återgå till julkortstillverkningen som verkar bli kämpigare än någonsin i år. Gissa vem som förlagt sin adressbok???

1 kommentar:

  1. vilket stilrent och snyggt kort, älskar det du skriver om linjalen = precis sånt personligt som jag älskar =)
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails