tisdag 11 december 2012

Avslutning på judon

Några av ljusen till judotränarna
Jag är särskilt nöjd med klubbens logo som jag lagt in på judodräkten.
Detta är några av ljusen jag stämplat och som barnen och några av deras träningskompisar gav till tränarna på julavslutningen idag. Jag letade länge efter passande stämplar men hittade inga då nästan alla stämplar som heter något med judo egentligen är karate. Det är omöjligt att använda dessa då det oftast är personer som sparkar och sparkar finns inte inom judon. Judo betyder "Den mjuka vägen".
Så jag frågade Petra på Skogstokiga om inte hon kunde hjälpa mig med två stämplar och det gjorde hon. Jag blev verkligen jättenöjd med dem. Eftersom det är digistämplar så kunde jag sedan lägga in klubbens logo på dräkten. Pricken över i:et tycker jag.
Vill du se vad de fick i somras så klicka här.
Så jag och många med mig önskar alla tränarna en God Jul och tack för denna terminen!!

4 kommentarer:

  1. Härliga presenter till judotränarna!
    Å toppengulligt av Petra att hjälpa till med motivet! :D

    Tack snälla rara för dina goa ord inne hos mej! *glad*

    HA det nu gott i snöovädret! :)

    kram Petra

    SvaraRadera
  2. Ja, just det....det var det dom fick i somras =) Jag funderade nämligen nu när jag läste ditt inlägg idag att visst har du gett något annat till dom förut som jag sett =)
    Dessa ljus är ju helt underbara!!! Vad gulligt av henne att hjälpa dig med stämpeln.....och deras egen logga = kan ju inte bli bättre, så kul för dom att få detta!!!
    Snyggt sätt du slagit in dom med med cellofanen och den söta lilla botten =)
    kram Iffa

    SvaraRadera
  3. WOW!!!
    Så fina ljusen blev.
    Skogstokiga julekramar
    från mig

    SvaraRadera
  4. Sååå underbara ljus! kram Anneli

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails