torsdag 22 november 2012

Små roliga julpresenter


Ups... det blev ännu en lite "bajspåse"... Jag får väl krypa till korset och erkänna att jag stormgillar dessa olika varianter av presentpåsar. Och det är alltid lika kul att se mottagarens uttryck när de får sin lilla present.
Vill du se lite andra varianter så får du hoppa ner till inlägget under där jag länkat till lite olika varianter av påsar jag gjort tidigare.
Igår var jag iväg på scrapträff och fick som vanligt inte så mycket gjort men jag skrattade massor. Jag ser våra scrapträffarna som inspirationsträffar där jag suger i mig inspiration och sedan använder jag den inspirationen när jag kommer hem. Vilket igår innebar att jag inte kom i säng förrän långt efter midnatt...

2 kommentarer:

  1. Hihi, hoppas du inte behövde gå upp allt för tidigt idag då efter en härlig kväll med vänner =)
    Ja sådana här påsar är så kul att göra!! Söt snögubbe du har =)
    Jag får nog köpa på mig lite fler sådana här påsar som är gjorda för att lägga godis/mat i så jag kan göra lite sådana här framöver =) Om inte behövs de när det är påsk......fast nu kanske vi ska ha jul först,haha!
    kram Iffa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var rätt så trött när jag steg upp men hade huvudet full med idéer på vad jag ska göra så det var det värt :)
      Jag har alltid ett lager cellofankuvert hemma - det mesta funkar att förpackas i det. Godis, bokmärken, kort, askar m.m.
      Ha en pysslig helg!!
      Kram

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails