måndag 29 oktober 2012

Tävlingsbidrag vecka 1, Inzpiras stora tävling

I första deltävlingen i Inzpiras stora tävling så skulle man göra ett recept enlig följande:
Vecka 1 – ett recept:
Skapa ett kort, en layout, en tag eller en mixed media-skapelse enligt följande recept:
1 mönstrat papper med text (tidningspapper, notpapper etc går bra)
2 band
3 blommor
4 utstansade detaljer (från stansmaskin, punch eller liknande)
5 ord
Du får lägga till saker, men inte ta bort.     
Detta hattkort var mitt bidrag till vecka 1. Jag har sett några sådana här hattkort och tänkte att nu har jag möjligheten att testa att göra ett sådant kort. Eftersom jag inte hittade någon beskrivning så byggde jag ihop själva hatten som en tårta när man ex. gör en exploding box. Jag gjorde om måtten så den blev större och högre och satte den på en rund kortbas istället och vips så blev det en hattkort. :)
Vill du se den tydligare så kan du som vanligt klicka på bilden så blir den större.    
                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails