fredag 5 oktober 2012

Födelsedagstetra

Kusinernas "stora kusin" fyllde år och då ville de ge henne något speciellt. Jag hjälpte dem att göra en tetrapak (återförslutningsbar) som de fyllde med saltlakris. De var jättestolta och jag kunde inte låta bli att använda denna roliga text. Sedan är denna Tingturastämpeln en riktig favorit men nu var det ett tag sedan jag använde den. Det kommer dock bli alster med denna i framtiden skulle jag tro. Annars är jag inne i ett Halloweenstim just nu så när jag pysslar är det är spöken, fladdermöss och allmänt livsfarliga drycker som gäller ;)


1 kommentar:

  1. En passande stämpel på en så fin förpackning!
    Sötlakrits - som choklad - aldrig fel!!
    Bra textstämpel till...
    Ha en skön söndag!
    Kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails