måndag 1 oktober 2012

En liten väska


I helgen träffade jag inspirerande Marie. För en tid sedan råkade jag se en kommentar om hur hon undrade vad det var för "grej" som många använder och ställer sina kort i när de fotograferar sina kort. Saken som hon undrade över var en sk blomserfakir. Då jag råkade ha en sådan extra så tänkte jag att det kunde vara en kul grej att ha med mig när vi träffades i helgen. Givetvis hittade jag inte den förrän i sista stund och insåg att det gick ju inte att "bara" packa in den i ett vanligt paket så på fredagkväll (läs natt) gjorde jag denna lilla väska att packa in "grejen" i. Jag tror den blev väldigt uppskattad. :)
Om du själv vill testa att göra en väska så har min scrapkompis Lotta gjort en kanonbra beskrivning på denna vikningen.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails