måndag 3 september 2012

Vinnare av Inzpiratidningen & ny vinst :)

Jag skulle egentligen meddelat vem som vunnit Inzpiratidningen igårkväll men jag har legat sänkt i tre dagar och idag är första dagen som jag känner mig ok. Så jag har nu med mina tjejers hjälp (innan skolan börjar) dragit följande kommentar som vunnit senaste numret av Inzpira:
Cattiegirl: 
Stort grattis till publiceringen!!! :-) 
Har faktiskt inte läst något nr av tidningen än, men det är ju aldrig försent att börja..;-) 
Kram
 //Cattiegirl
Maila mig din adress så kommer tidningen på posten!

Ifall ni undrar varför jag visar min bil igen så är jag jätteglad eftersom jag vann Panduros "drengede"-utmaning i förra veckan!! Så i fredags fick jag ett presentkort i posten på 200 kronor som jag när jag vaknar till liv igen ska fundera ut vad jag ska använda till.
Ha en skön vecka!!

1 kommentar:

  1. Grattis till vinnaren!
    Själv får jag bege mig ut och inhandla tidningen för jag måste ju få se vad du fått med i tidningen =)
    Grattis även till dig till din vinst, såååå snygg bil!!!!
    Krya på dig!
    kram Iffa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails