lördag 11 augusti 2012

Grattis Lotta!!

Ett sk "Trippelt lommekort"



När min namne och pysselkompis Lotta i Lottas Vrå fyllde år så måste man självklart göra ett kort till födelsedagspresenten som jag och Vibbe köpt till henne. Det är en utmaning varje år att försöka hitta en kortvikning/askvikning eller liknande som Lotta inte hunnit testa ännu. Därför blev jag så glad när jag såg denna kortvikning i min absoluta favorittidning "Ett trykk". Eftersom den dessutom var ny för mig också så blev det extra kul. Kortet består av 3 st fickor (lommer på norska) där man kan stoppa ner lite vad man känner för. Som den tedrickande person Lotta är så fick det givetvis bli några te-påsar tillsammans med en lite tag på framsidan och sedan en stor tag inuti. Sedan lyckades jag få ihop några stycken av mina absoluta favoritstämplar på kortet. :) Igår fick vi äntligen ihop en liten fikaträff och jag tror att presenten blev uppskattad och i år hade vi lyckats hitta något hon inte hade i pysselväg...hahaha
Grattis Lotta och tack för all inspiration du sprider!!!

2 kommentarer:

  1. Tjusigt kort!
    Fina papper du använt, snygg färg på det!!
    Ja olika kortvikningar är så roligt tycker jag, verkligen en utmaning =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Mottagaren blev väldigt nöjd!!!
    Har även hunnit lifta detta underbara kort!
    Tack än en gång!
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails