onsdag 8 augusti 2012

Ett litet tack

I helgen var vi iväg och fikade hos min pyssliga faster och då passade jag på att ta med mig en liten ask fylld med choklad (jag la ner ett Merci-chokladpaket i asken). För ett tag sedan fick vi lite biljetter till ett arrangemang av henne som jag ville tacka för. Jag tyckte det var så gulligt av henne att tänka på oss!
Det är till stor del pga henne som jag håller på att pyssla då hon för många, många år sedan gav mig en stämpelkurs i födelsedagspresent. Och som ni förstår så är jag helt fast i pysselträsket nu!!
Asken var jättekul att göra och vill du själv testa så hittar du intruktioner här.

4 kommentarer:

  1. Du är ju bara för bra!!!
    Har denna liggandes på gång... Nä, det är inte bara namn och hobby vi har gemensamt!!!
    Vi ses snart!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Denna är så fin form på, gillar massor =)
    Fina papper du använt.
    Men så kul att hon fick denna fina när det var hon som fick med dig i denna fantastiska hobby!!!
    kram Iffa

    SvaraRadera
  3. Jättefin!! Den ska jag prova :)

    SvaraRadera
  4. Jättefin ask, ska försöka mig på att göra en sådan när tid finnes.
    Du är så duktig, det är en fröjd att titta runt på din blogg.

    Ulrika

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails