torsdag 12 juli 2012

Two Pocket Treat Holder

Detta är ett jätteroligt snabbt gå-bort-kort som man kan göra och ni vet ju alla att jag gillar att göra olika gå-bort-presenter. När vi hade vår avslutningsträff på våra scrapträffar innan sommarlovet så passade jag och Lotta i Lottas Vrå på att visa varsitt litet kul sommarprojekt. Jag visade hur man gör en sådant här sk two pocket treat holder. Det blev en hel del sådana här tillverkade under kvällen och jag har sett på mina kompisars bloggar att det gjorts en hel del efteråt också. :) Det är alltid skoj när man hittar något som passar de flesta. Fickan passar perfekt bl a till dessa små mjölkchoklad. Om du själv vill testa att göra en sådan här så finns det en jättebra videobeskrivning här.
Lotta visade hur man gjorde ett swingcard och roliga lollipopblommor och vem vet jag kanske kan få tummen loss i regnet någon dag och avsluta de projekten också....hihihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails