tisdag 26 juni 2012

Skolavslutningspresenter


Jag tänkte visa vad fritidspersonalen på barnens skola fick av alla barn i klassen vid skolavslutningen. Korten liftade jag av mig själv sedan Lisas cupcakekalas och så blev det den passande stämpeln "Trevlig sommar". På baksidan så stämplade jag den igen och så skrev jag alla barnens namn i klassen. I korgen så fanns där två böcker, "Maffiga muffins" och "Ljuvliga smoothies" och lite muffinsformar i roliga färger samt lite blandade glitter och chokladströssel. Jag passar på att vara med i Panduros cupcakes utmaning med dessa cupecakeskort och cupcakeskorgen :)

2 kommentarer:

  1. hej!
    Vilka söta kort du gjorde till personalen, supersöta =)

    Vad fin korgen de fått ser ut att vara, mycket roligt i den!
    Tycker ihopplock i en korg/presentpåse är den absolut bästa presenten att ge bort, både kul att shoppa/göra och se när mottagaren får den.

    Trevlig helg!
    kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Efter våra samtal kring dessa presenter som började i våras, gav det mig idéen till vad Maltes ena fröken fick... Kolla bloggen i helgen.... ;)
    Kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails