onsdag 9 maj 2012

Ännu ett bokkort



Jag håller kurser på Stämpelfabriken och som ni som kikar in här ibland säkert märkt så är kortvikningar och vikningar överhuvudtaget är något jag verkligen gillar. Detta är ett sk bokkort och är ett mycket användbart och roligt kort att göra.
Man kan bygga upp hela 3D landskap i själva "bokgömman" men just i det här fallet så ska jag faktiskt lägga i ett "finchoklad" till mottagaren så därför är själva "gömman" tom.
Om ni vill kika på hur mina duktiga kursdeltagares bokkort blev så klicka här. :) Det är så roligt att se hur olika alla korten blir när man själv får välja papper och färger. Om du själv blir sugen på att göra ett bokkort så finns här en jättebra beskrivning.

1 kommentar:

  1. snyggt! Härligt att se ett kort i gult för det är en färg som inte så många scrappar i.
    Ska nog ge mig på den här vikningen framöver för jag älskar olika kortvikningar =)
    Kram Iffa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails