måndag 9 april 2012

Sista påskkorgen ut...



Här är korgen öppen - jag har gömt magneter under pappret för att kunna stänga den.
Sista påskkorgen ut i år. Det var omöjligt att låta bli de prickiga Colorbarpapprena... Jag har lagt ner lite tid på denna korgen och klätt den utanpå och inuti och bl a dolt magneter innanför pappret så man inte ska se dem. Detta är verkligen en rolig picknick-variant av korg att göra. Eftersom jag som ni förstår är lite  
förtjust i dessa papper så tyckte jag inte de behövde dekoreras så mycket utan det blev en väldigt sparsam påskpyntning.
Min dotter har haft träslöjd för första gången denna terminen och jag bara måste visa dessa söta påskkycklingar som hon gjort där. Visst är de söta!
Jag hoppas ni haft en riktigt mysig påsk och njutit i massor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails