måndag 30 april 2012

Försöker mig på att virka...


När jag ser alla fantastiska mössor som folk virkar och visar upp på sina bloggar blir jag så otroligt sugen på att virka. Jag inser dock mina begränsningar och började lite lätt med denna. Beskrivningar är ju inte riktigt min grej så när min äldsta dotter virkade en egen mössa på fritids och berättade för mig att de minsann inte behövde några beskrivningar, det var bara att "virka på" så var jag ju tvungen att försöka också :)
Så lillasyster fick denna mössan som är min första mössa någonsin och även om jag inte är hundra nöjd så är hon det och det är ju det viktigaste.

3 kommentarer:

  1. Den är ju verkligen fin...förstår att hon är nöjd.
    Ha en fin helg så här i början på veckan!
    Kram Inga

    SvaraRadera
  2. En sådan fin mössa vill jag oxå ha!

    SvaraRadera
  3. Underbar - hur fin som helst!!
    Förstår mycket väl att hon är nöjd!
    Kramar!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails