måndag 26 mars 2012

Post it hållare


Jag hittade en liten rolig beskrivning på hur du gör en liten post it hållare. Den var enkel och snabb att göra och med de underbara Reprintpapperna så tyckte jag inte det behövdes några direkta dekorationer.
Jag hade förmånen att än en gång få vara med på ÅF-träffen hos Reprint i helgen som gick och som vanligt var det superkul och inspirerande. Jag vet inte om jag hinner visa mina alster därifrån förrän efter påsk då det är fullt upp och jag ska hålla ny kurs på onsdag på Stämpelfabriken med påsktema och det kan ju vara skoj att visa upp påsksakerna innan påsken är slut...hihi
Om ni har tid imorgon så har Stämpelfabriken kundkväll imorgon tisdag mellan 16.00-19.00 och då är ni hjärtligt välkomna dit!! Vi ses kanske?

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails