torsdag 5 januari 2012

Mina egna 10 altrade favoriter från 2011

Jag hade tänkt börja skriva att här kommer mina altrade favoriter utan någon inbördes ordning men det stämmer inte. Först kommer mina absolut topp 3 favoriter.
Det var så otroligt roligt att göra Holgers blöjtårtan och presentboxar vet ni alla att jag tycker är omotståndliga och fruktspetten blev verkligen lyckade vid många efterrätter. Rent textmässigt tycker jag att mina stämplade ljus slår ut det mesta under året. Klicka gärna på mina bilder så blir de större och ni ser allt tydligare.
Nu är det bara att sätta igång och skapa nya saker men först kommer jag att försöka hinna med att visa lite beställningar som jag inte hann med eller kunde visa förra året :) Men bättre sent än aldrig.... Håll utkik här i bloggen kommer de snart.
Tack än en gång för alla inspirerande kommentarer som gör mig så glad!!!


















2 kommentarer:

  1. Vilka fina alster. Alla är jättefina!

    Ha det fint!!!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga grejor du gjort! Det är första gången jag tittar på din blogg, men kommer definitivt tillbaka!

    /Helene

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails