tisdag 17 januari 2012

Det är beroendeframkallande...

... att göra after eight automater!! Det är liksom svårt att låta bli med detta snygga papper från Reprint. Har ni inte testat själva så kan jag bara tipsa er om att göra dessa små apparater. Det är enkelt, går fort och blir väldigt uppskattat.
Jag läste på någon sida att de haft problem med att chokladen klibbat ihop men jag brukar göra så att jag vänder chokladen en kvarts varv innan jag för ner asken. Jag klipper bara bort locket och de två flärparna på långsidan innan jag för ner hela asken i automaten. När jag inte vände chokladen så upplevde jag att chokladen liksom klibbade till sig och man blev kladdig när man tog ut den. Nu skyddas den lite bättre.
Vill du göra en egen så hittar du en bra beskrivning här.

1 kommentar:

  1. Du är mästare på dessa "smarriga" automater!
    Jättefint! Den texten är ju dessutom klockren ;)

    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails