söndag 8 januari 2012

Skogstokigt bokmärke


När jag gick igenom förra årets alster så upptäckte jag några jag inte kunnat visa och jag upptäckte även ett genomgående tema som följde som en röd tråd genom för förra året alster. Detta var att jag numera har svårt att göra något utan att gå hela vägen, dvs när jag ex. gjort detta bokmärke som var en beställning till jul så känns det som om den inte är färdigt utan att bokmärket läggs i en matchande förpackning av något slag. Det blev 4 st sådana här olika bokmärken till tjejer och killar med olika intressen och färgfavoriter. Det sista ska levereras nu i slutet av januari så jag får ta tag i det nu i veckan så jag inte är ute i sista sekunde som vanligt... På tisdag börjar skolan för tjejerna igen och det ska bli skönt att komma in i lite rutiner igen men just nu njuter vi till max av att bara vara tillsammans.

1 kommentar:

  1. SUPERsött!!!
    Ja, jag har sett megaljuset på IKEA, men just nu är ja rätt trött på att scrappa ljus....

    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails