lördag 3 december 2011

Ljuskort

Här är sista alstert ut från ÅF-träffen på Reprint. Ett enkelt ljuskort. Jag brukar sätta hårdplast i hålet där man ser ljuset så jag lägger bandet utanpå ljusfickan istället för låta det gå under och komma upp i hålet som många gör. Jag tycker det blir snyggare med lite plast där och ser mer välarbetat upp.
Just nu sitter jag och gör ett blivande tackkortsförlag till ett bröllop. Det är alltid svårt när man 1. ska använda färger som man normalt kanske inte gör saker i
2. inser att det ska göras 70 st vilket innebär att man måste tänka massproducering...
Det ska bli spännande och se om det faller bröllopsparet i smaken. Håll tummarna!
Dessutom inser jag att mina 50 st egna julkort blivit lidande så har ni en bra julkortsidé så tar jag tacksamt emot det :)

1 kommentar:

  1. Superfint!
    Att massproducera förtar lite av glädjen till viss del, men om man tänker att det kommer fler till glädje så kan det underlätta :)

    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails