lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!!!

Inför det nya året vill jag passa på att önska er ett Gott Nytt År och jag vill dela med mig den passande texten som jag satte på en av presenterna som fritidspersonalen fick av barnen:
"Imagination is more important then knowledge for while knowledge defines all we currently know and understand, imagination leads us to all we might yet discover and create."
Texten är en Tim Holtz stämpel liksom övriga stämplar på ljuset. Jag tyckte den var klockren till fritidspersonalen.
Tack för alla era besök under året och alla inspirerande kommentarer. Ha en underbar nyårsafton och ett riktigt Gott Nytt 2012!!!!!

1 kommentar:

  1. Underbara ljus L8!
    Tack för all inspiration du ger och frikostigt delar med dig av. Det är alltid lika trevligt att träffas, både för att snacka och scrappa.
    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails