fredag 4 november 2011

Reprints underbara julpapper


Jag hade förmånen att få vara med på Reprints ÅF-träff och hos Marie fick vi göra två stycken julkort med Reprints nya papperskollektion. Detta är det ena av de två korten jag gjorde. Eftersom vi inte fick några instruktioner överhuvudtaget...hihihi... så lydde jag inte alls "fröken". Jag och Miia från Stämpelfabriken skulle göra två nästan identiska kort så då passade jag på att testgöra ett kort i dessa underbara ängelpapper till min kortvikningskurs som jag hade häromveckan. Om ni klickar på Marie här ovanför så ser ni hur kortet egentligen skulle se ut. Eftersom denna kursen var den sista vi hade på dagen så vi var alla rätt trötta, fnissiga och flamsiga när vi var hos Marie. Men kul hade vi och två fina kort fick vi ihop :) Tack för många glada skratt både under dagen och på kvällen Marie!!!

1 kommentar:

  1. Bara ÄLSKAR detta papper!
    Kul att du gör ditt egna kort - inte alls likt dig... ;)
    Ser snart
    Kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails