måndag 21 november 2011

Ett av resultaten av mitt besök på fritids.

Jag missade tyvärr att fotografera alla fina skyltar som barnen gjorde när jag var på fritids och visade hur man gjorde aluminiumskyltar. Jag for mellan barnen eftersom alla hade frågor och ville kolla om de gjorde rätt. Jag måste bara säga att jag var grymt imponerad av barnen!
Eftersom min dotter går på denna fritidsklubben så passar jag på att visa hennes fina skylt istället. Den finns ju här hemma fortfarande. Det var en sådan kick att se hur alla barnen gick in för att göra sina skyltar. Och som jag berättat tidigare så ingår numera aluminiumtejp i basutbudet av material... hihi

1 kommentar:

  1. Ebbas fina skylt pryder dörren till hennes rum :-)! Tack för all din fina inspiration som du överför till barnen!! Kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails