söndag 16 oktober 2011

Halloweeninspirerat överraskningskort

Framsida
Baksida
När man öppnar kortet...
...så blir det 20x20 cm istället för 10x10 cm som det var från början.
Ett härligt "överraskningskort" med andra ord ;)
I onsdags hade jag kurs på Stämpelfabriken i roliga kortvikningar och detta var en av de tre kortvikningarna som deltagarna fick testa att vika. Halloweenkortet i inlägget under här var det andra och jag kommer snart att visa den tredje vikningen här på bloggen också.
Jag är helt såld på de söta Halloweendekorationerna som Stämpelfabriken har. De är såååå söta och man köper dem i små blandpåsar. Kan verkligen rekommendera dem.
Och har ni inte sett/köpt Reprints nya egna serie av papper så skynda på innan de tar slut. Lite synd att man inte ser att de är dubbelsidiga och att baksidan ibland tom är ännu snyggare än framsidan. På mitt nästa kurskort som jag ska visa har jag använt deras "Angels"
Två av kursdeltagarna har redan lagt ut korten de gjort på kursen så om du vill kika vad de gjort så kika in hos:
Är det några fler av er som var på kursen som lägger ut era kort så kommentera gärna här så lägger jag ut en länk till era kort också.

3 kommentarer:

  1. Sött litet överraskningskort! :D
    Å du har verkligen piffat till det fint invändigt också! :)

    kramisar

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt!
    Skogstokiga pysselkramar
    från mig

    SvaraRadera
  3. Det var ett kul kort att ha som "mall" att utgå från och även om det ser svårt ut så var det "lätt" när man väl fattat hur man skulle göra :) Men så är det ju alltid....eller?

    Ses snart igen
    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails