lördag 13 augusti 2011

Muffinstag

Idag överlämnade jag och Vibbe en lite försenad födelsedagspresent till Lotta. Vi tänkte det kunde vara kul att hon själv fick lite uppmärksamhet innan det är dags för nummer 3 att titta ut ;)
När jag satt igårkväll och funderade på vad jag skulle göra för kort och såg att det var en utmaning på Panduros Hobby blogg att göra en tag och när jag packat in paketet i paketpappret så var det ganska självklart vad tagen skulle se ut som, eller? En väldigt enkel men dekorativ och matchande tag tyckte jag det blev.
Jag trodde vi hade koll på det mesta i pysselväg som hon har (eller hur??) men oturligt nog lyckades vi köpa något som hon själv köpt men inte packat upp ännu... Hallååååå - man måste faktiskt packa upp och meddela oss när man köper ett nytt alfabet så vi har koll...hihihi
Grattis i efterskott Lotta!!

1 kommentar:

  1. Super sødt! Held og lykke i udfordringen! Kh Camilla / camomillas.blogspot.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails