tisdag 17 maj 2011

Student


Jag passar på att delta i Panduro Hobbys utmaning med student-tema med dessa alster. Jag har gjort en flasktag men nu i detta fallet så ligger halsbandet som studenten ska få i. Sedan har jag gjort en matchande ask där charms:en från Thomas Sabo ligger i. Eftersom jag är rätt trött på de vanliga studentstämplarna så använde jag först ankan som ligger helt utslagen vid sina böcker - då jag tycker den symboliserar att äntligen är pluggandet över... för denna gången iallafall... Sedan bara älskar jag texten "Be yourself - everyone else is taken" då tycker det är en väldigt bra och passande text inför livet som kommer efter skolan. Ja, ok då - det blev en "vanlig" studentstämpel också Sjung om studentens lyckliga dar.
Klicka gärna på bilderna så ser du ex. ankan tydligare.

4 kommentarer:

  1. Super smukt sæt. Rigtig god ide med en flaske med kæde og en æske ved charms/vedhæng.
    Lækker papirvalg...så flot så flot.
    Tusind tak fordi du deltager i vores konkurrence på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
    Held og Lykke.
    Dot-scrap

    SvaraRadera
  2. Gud vilken trevlig present! Synd att man inte tar studenten nu....

    SvaraRadera
  3. Så grymt duktig du är L8!! Alla dekorationer och papper är så fina ;) Riktigt snygg flasktag.
    Hoppas du har det bra/lisa

    SvaraRadera
  4. Oh så supersnyggt!

    Hittade en annan sida som jag tror du hade gillat:
    http://virkverkstan.blogspot.com/

    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails