torsdag 28 april 2011

I sista sekund...



...lyckades jag få klart detta tårtkort. Jag blev så otroligt inspirerad av superduktiga Petra Paradise när hon gjorde ett sådant här tårtkort att jag var bara tvungen att testa ett sådant själv. Som ni kanske märkt ;) så älskar jag olika kortvikningar och denna vikning var helt ny för mig och eftersom jag är en som gillar allt som är pilligt så passade detta mig som handsken. Om du själv vill testa det så hittar du instruktioner här. Jag passar även på att delta i Panduro Hobbys utmaning med temat födelsedag med detta kort. Om jag känner mig själv rätt så kommer det bli fler sådana här kort i framtiden :)

8 kommentarer:

  1. Ett bedårande tårtkort!
    Visst var den rolig att göra :D
    OCH pillig! ;)
    Men gillar du sånt så är ju denna vikning som klippt å skuren för dig ;)
    JÄttefint blev det iallafall så nu håller jag mina tummar för dig i utmaningen :)

    KRAAAAAAM

    Ps: Å tusen tack för dina dundersöta ord om lilla mej! *skutt* Jag växte minst 7 cm nu! Ds

    SvaraRadera
  2. wauw hvor er det bare et smukt lagkagekort/tårtkort.
    Så smuk i flotte farver og det ser så flot ud med ballonerne.
    Tusind tak fordi du deltager i vores konkurrence på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
    Held og lykke.
    Dorte aka dot-scrap

    SvaraRadera
  3. Jättefint!!
    Denna gång hann du förre mig! Mitt kort är inte klart än, de sista dekorationerna ska på plats. Då får jag komma på något annat till den utmaningen om man ska vara med... ;)

    SvaraRadera
  4. Oh my god, Oh my god
    What a wonderful surprise
    I´m in love, i´m in love
    Can´t get enough
    Oh la la Oh la la
    Ja, hittade liksom inga andra ord...

    Ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  5. Men WOW så fantastiskt kort! Är så oerhört fascinerad av ditt skapande. KRAM

    SvaraRadera
  6. Kortet blev hur läckert som helst. Me like!
    Skogstokiga bamsekramar
    från mig

    SvaraRadera
  7. Wow vad du är duktig!! Ser svårt ut... ;)

    Ha en bra vecka/Lisa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails