måndag 7 mars 2011

Värsta tagkortet :)



I somras så såg jag ett jättehäftigt tagkort som inspirerande Creative Nenne hade gjort och jag tänkte att detta måste jag testa. Jag vek ihop kortet omedelbums och sedan så glömdes det bort och blev liggande i mina gömmor... Nu hittades jag det häromdagen och det blev äntligen avslutat. Det är väldigt enkelt att vika själva grunden och där finns massor av öppningar där du kan gömma dina tag i. Jag gjorde slutligen 6 tags men du kan lätt få dit iallafall 8 st tags om du inte dekorerar för mycket. Magnetberoende som jag är har jag lagt in magneter i mitt kort så att det håller ihop när man slår ihop det. Nu ska jag bara få dit alla texter som ska på tagsen så vem vet kanske är jag helt färdig framåt sommaren ;)
Videoinstruktionerna till hur du gör detta sk plånbokskortet hittar du här.

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Detta kort är bara så häftigt.Kanske jag skall pröva också?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Du får ha med det på en av dina kurser ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. hej sötnos!

    Vilket otroligt häftigt tagkort du gjort!!
    Diggar alla detaljer!

    En fråga, vad är det för magneter du använder dig av och vart köper du dem?
    Jag får liksom inte till det med de magneter jag handlat... :(

    (svara gärna inne på min blogg, annars är risken att jag missar ditt svar)

    KRAM!!!

    SvaraRadera
  4. TUSEN TACK för svaret inne på min blogg!
    Ska absolut kolla in dessa magneter!

    Just nu har jag köpstopp på pysselgrejer, men måste införskaffa mej såna när jag får! :D
    Men perfekt, då vet jag vart jag kan köpa dem iallafall!!

    KRAAAAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails