lördag 5 mars 2011

Tack Petra, Lisa och Alva!

Jag är så stolt över att ha fått denna Stylish blogger Award av dessa goa tjejer:
Petra på Skogstokiga, Lisa och Alva.
Petra känner säkert många av er till då det är hon som har Skogstokiga och hon bara skickar ut inspiration till oss övriga hela tiden genom sin blogg och sina underbara stämplar.
Lisa och Alva är två 13-åriga tjejer som man verkligen blir inspirerad av. Tänk om man själv hade börjat pyssla när man var 13 år?? Missa inte att kika in till dem och titta på vad de gör.
Med awarden följer att man ska berätta 8 saker om sig själv. Så jag tänkte berätta 8 saker som ni kanske inte vet om mig, eller?

1. Jag har vunnit juniorSM i squash.
2. Jag kan gå ner i spagat.
3. Min favoriträtt är gambas al pil-pil (räkor i het sås) och jag är beroende av stark mat.
4. Jag är alltid glad och skrattar mycket.
5. Grönt är min favoritfärg.
6. Jag tycker att häftklammer är underskattade när man lägger upp jeans ;)
7. Jag smygäter ostbågar.
8. Jag älskar att åka skidor.

Då jag har en deadline på jobb just nu så får jag återkomma med vem jag ska skicka vidare denna fina award till. Ha en riktigt pysslig helg!!

2 kommentarer:

  1. Roliga fakta om dig....häftklamrar när man lägger upp jeans? Tåls att tänkas över ;)


    kram

    SvaraRadera
  2. Rolig läsning om dej själv!! :D
    Jag diggar sådana här awards..alltså, när andra får den så man får läsa om alla roliga faktan!
    SJälv har man slut på all udda fakta nu känns det som ;)

    KRAMIS

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails