måndag 17 januari 2011

Bokkort



Jag måste erkänna att detta är ännu ett kort som jag verkligen gillar att göra. Precis som ramkortet så finns där så många möjligheter och det står verkligen ut om man ska göra ett speciellt kort till någon. Detta bokkort gjordes med en speciell baktanke och det är fotograferat innan text och dekorationer på insidan gjordes då det är ett privat beställningskort. Jag har använt flera av Stempelgledes stämplar ifrån Vintage Garden-setet och jag gillar dem skarpt. De matchade dessa papper perfekt också tycker jag. Om du blir sugen på att göra ett bokkort så hittar du beskrivningen här.

4 kommentarer:

  1. visst är det ett roligt kort att göra. Håller själv på med ett.

    SvaraRadera
  2. Ursnyggt!!!
    Gillar den härliga, vintagiga stilen!
    Perfekt att lägga en liten present uti :)

    Skönt att ni kommit på benen igen efter alla omgångar otur ni haft!


    kramisar

    SvaraRadera
  3. Snyggt, vackert, underbart!

    SvaraRadera
  4. Snyggt o smart! Jag har massor av kort att göra men har svårt att komma igång....

    Men varje gång jag kommer in hit blir jag bara mer och mer sugen samt inspirerad!

    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails