torsdag 27 januari 2011

Alla Hjärtans Dag inspiration



Här är ett bokkort som jag har gjort till Stämpelfabriken för att inspirera er att delta i deras Alla Hjärtans dag tävling som håller på fram tom den 12 februari. Det finns egentligen inget som säger att ett kort till Alla Hjärtans dag måste vara rött, eller? Själv har jag kommit in i en turkos period igen...
"Be yourself....", "Angels create miracles...." och "Vänskap får själen..."-stämplarna är alla från Reprint och själva "Angels...."-stämpeln är egentligen från en collagestämpel men jag gillar texten så mycket att jag brukar använda enbart texten. Tackstämpeln liksom övriga textstämplar hittar du hos Stämpelfabriken. Sedan "råkade" jag få in en hel del swirls och en blomstämpel från Garden Vintagesetet från Stempelglede men det gick liksom inte att undvika ;)
Om du är sugen på att prova ett bokkort själv så finns en jättebra beskrivning här.
Tack för all underbara kommentarer ni ger mig - jag har varit jättedålig på att komma tillbaka men vi har precis avslutat tredje omgången av kräksjuka så det har inte funnits så mycket tid över... så jag passar på att tacka er via detta inlägget.

5 kommentarer:

  1. Ett fantastiskt alster...man får ju prestationsångest...MEN som alltid blir jag oerhört inspirerad.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Usch å fy för kräksjuka!! Låg själv i det igår.. *avskyr* :(

    Bokkortet är LJUVLIGT! Älskar färgerna!! WOW!
    Å så många fina stämplar du dekorerat kortet med!
    Sött med den lilla blombuketten också! :D

    Trevlig helg på dej!

    KRAM Petra

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort! Så häftigt med rosorna :D
    Kika in hos mig, du har en award att hämta ;)

    /Lisa

    SvaraRadera
  4. Superfint!
    Massor av Skogstokiga
    kramar från mig

    SvaraRadera
  5. Jättefint bokkort!! Kolla in i min blogg för du har en award att hämta:)
    /Alva

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails