måndag 15 november 2010

Jultag

På vår scrapträffStämpelfabriken så gjorde jag bl a denna jultagen. Först kladdade vi på med distresser och sedan stämplade jag ovanpå. Slutligen sprayade jag hela kortet och tagen med ett glitterspray. Sprayet heter Spray and Sparkle från Crafter´s Companion. I verkligheten glittrar det i massor. Klicka gärna på fotot så ser du det lite tydligare. Stämpeln med ängeln är en riktig favorit från Reprint. Egentligen är det en collagestämpel men här har jag bara använt själva ängeln. Järneken är också en liten favorit. Jag höll kortet väldigt enkelt och dekorerade bara med fyra blingstenar i grönt. Grönt är skönt!!!

4 kommentarer:

  1. Precis som alla andra alster du gör är denna underbar. Jag har satt upp distresser på min önskelista nu till jul :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det ju bara hur snyggt som helst!!

    SvaraRadera
  3. Jaa, vad ska man säga? Supersnyggt! Gillar stämplarna du använt i bakgrunden ;)

    SvaraRadera
  4. Det är ovanligt men lärorikt att göra något man inte brukar även om det känns konstigt :) Det kommer fler utan skogstokiga framöver eftersom jag måste massproducera lite nu då beställningarna väller in :)

    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails