söndag 28 november 2010

Första advent!


Idag är det första advent och äntligen får man lova att tända sin adventsljusstake. I år så var jag färdig med denna långt, långt innan advent vilket är ovanligt för mig då jag brukar vara ute i sista sekund. Jag visste direkt att den skulle gå i vitt och grått och silver. Jag är särskilt nöjd med den lilla silverbården som jag hittade och fäste med en pärlnål. Jag har försökt få tag på fler silverbårder men de hade bara en i affären...
För att ni ska se vilket vinterland vi har här lägger jag ut en av Dans bilder som han tog igår när han var ute och testade sina nya kärlek, förlåt kamera ;)
Hoppas ni får en riktigt mysig första advent!!

4 kommentarer:

  1. Vi önskar dig också en riktigt vintrig och mysig 1:a advent och skickar även en elektronisk födelsedagshälsning!
    Kramar från oss

    SvaraRadera
  2. Grattis på din dag!
    Vilken fin adventsljusstake och Dan har verkligen fångat vinterskruden!
    Hoppas du blir väl omhändertagen idag.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag vill också ha en ny kärlek!!!! *avis* ;)
    Hihi!

    Vilken superfin första adventsljusstake! Den skulle gärna få stå här hemma hos mig istället ;)

    KRAM Petra

    SvaraRadera
  4. Jättefin stake L8. Ja, snö har vi nog alla gott om här i södern...

    kramisar från mig

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails