onsdag 27 oktober 2010

Namntag med text á la Annelie

AnnelieReprint höll ju kurs för oss där vi fick göra ett Tim Holtz inspirerat smycke. Jag är inte riktigt färdig än med mitt smycke så jag tänkte jag visar min lilla namntag som jag gjorde hos henne istället. Det är Annelie som skrivit L8 och inte jag själv då hon har gjort en alldeles egen "Annelie-font" som hon använder när hon textar och jag ville absolut ha med den på min namntag. Hur häftigt är det att göra sin egen font? Tack för hjälpen Annelie!
Jag vill även passa på att tacka Marie som har Reprint för hon tog sig tid igår på Stämpelfabrikens kundkväll/invigning att visa bägge mina tjejer hur man gjorde trekantsaskar. De är mäkta stolta över att de fick göra varsin sådan alldeles själva. Gissa om det tillverkats trekantsaskar här i eftermiddag. Nu vill barnen bara ge bort presenter som passar i deras egengjorda askar ;)

2 kommentarer:

  1. Magneter! Mycket bra tips!! Yes, vi ses på träffen!! Bamsekramar!!

    SvaraRadera
  2. Ja det var supertrevligt på kundkvällen, tog mig tyvärr inte tid till att göra askar eftersom jag ju egentligen inte var där... ;)

    Kramisar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails