fredag 8 oktober 2010

Krya-på-dig-ask!

Asken bakifrån och framifrån.
När man öppnar asken.
En sådan här ask hade jag uppskattat när jag låg förkyld i förra veckan... Utanpå asken har jag använt en S.w.a.l.k stämpel som jag stansat ut och klippt i sönder lite. Stämplarna är egentligen lite för stora för detta projekt men jag tyckte de passade så bra så jag klippte och klistrade lite.
Om du vill göra en sådan här ask så kika in till inspirerande Tussan och kolla in beskrivningen.
Ha en pysslig helg allihopa!

1 kommentar:

  1. Den är bara såååå sööööt! Precis vad man vill ha när man ligger hemma o e sjuk.

    Har precis fått hem ett stort scrap-paket med massa kuligheter så jag har att pyssla med i helgen.

    kramisar till dig

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails