fredag 29 oktober 2010

Det är mycket att fira denna veckan :)



Det är verkligen en vecka med massor av firande. ScrappTorget fyller 1 år och har en utmaning där man ska skapa något "tårtigt". Med detta i åtanke så gjorde jag denna flätade korgen som jag gav till Stämpelfabriken på deras invigning i tisdags. Kanske borde jag funderat på att vara ute i lite bättre tid, men som vanligt så satt jag natten innan och önskade att jag valt den andra varianten av flätad korg som jag sett på andra bloggar... Inuti paketet av brunt silkespapper låg denna virkade prinsesstårta. Så det blev ett riktigt "tårtigt" alster tycker jag :)
Ha en riktigt pysslig helg!!

3 kommentarer:

  1. Vilken lääcker prinsesstårta - ser muumsig ut
    Kraaam Cyllan från ScrappTorget

    SvaraRadera
  2. Kanonfint. Både korgen och den mumsiga bakelsen:)
    Första gången barnen delade ut fingrarna så var det en och annan som satte kaffet i vrångstrupen;))

    Kram Tesa

    SvaraRadera
  3. Jisses så fint! En sådan tårta kan tom jag unna mig ;)

    Jag har en läcker bild att visa dig, ett helt kakfat som du bara hade dött för! Bild kommer snart

    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails