lördag 5 juni 2010

T + N = Sant

Hela familjen var bjuden på bröllop för ett tag sedan. I all hast glömde jag fotografera kortet men jag gjorde detta hölje till presentkortet vi gav bort. Väldigt enkelt men jag tycker det är lite tråkigt att bara ge bort ett kuvert.
Bröllopet var jättetrevligt och välplanerat. Alla barn fick sk "survivelkit" när allt var klart i kyrkan för att orka med tills maten serverades senare på kvällen. Festen var längst ute på en brygga (574 meter ut) på Bjerred Saltsjöbad där man såg vatten vart man än tittade. Dessutom så hade bröllopsparet hyrt in en fantastisk tjej som tog hand om alla barnen hela kvällen :) Barnvakt på plats kan man säga. Lisa lyckades dessutom lifta in till stranden på natten när vi skulle hem genom att åka med restaurangägarens flakmoppe... hihi

2 kommentarer:

  1. Stilrent och snyggt L8! Blir alltid lika glad när jag tittar in till dig, så mkt fint :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Och jag blir alltid lika glad över dina kommentarer :)))
    Tack Katarina!!
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails