lördag 6 mars 2010

MiMas kortutmaning



Förra helgen åkte jag och 5 scrapkompisar till MiMas 2-dagars scrapträff i Halmstad. Vi hade otroligt skoj och var med på de flesta kurser och demos som gjordes och första dagen fick jag som vanligt inte mycket gjort. Jag blev däremot otroligt inspirerad och har huvudet fullt av idéer som jag vill pröva att göra framöver. Ett stort tack till framförallt till TurboMalin och Jeanette som tog sig lite extra tid att "pysslade" om oss.
Detta kort gjorde jag till en kortutmaning där kortet skulle vara svart, vitt och rött. Pga av ett stavfel i programmet så stod det svart, vitt och "trött". Så ifall ni undrar över den gråaktiga stämpeln så är det den svarta färgen som blev lite trött ;) hihi
Stämpeln är en av Lotta på Paperchills underbara stämplar målad helt i "trött" svart...
En stor kram till er tjejer som utan tvekan hängde på och åkte med mig till Halmstad - utan er hade jag inte haft lika roligt!!

4 kommentarer:

  1. Underbart kort! Gillar att du dekorerat mer än framsidan.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Kortet är så superläckert. Jag kommer nog lifta det om det är okej.

    Ska beställa några av de söta stämplarna så fort jag vart i egypten med :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag glömde ju säga att om ni vill ha sällskap till någon träff framåt så hojta gärna till. Jag skulle inte ha nåt emot att få umgås mer med ert härliga gäng :D

    Och den trötta svarta färgen är super ;)

    SvaraRadera
  4. Tack själv L8.... det var superkul att träffa er. Underbar tårta längre upp...... instämmer med TurboMalin...... hojta till om ni vill ha sällskap så kan man ju se om man kan skapa lite tid..... :)
    Kram
    Jeanette Halmstad

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails