söndag 10 januari 2010

Tillbaka till verkligheten

Nu är jag tillbaka igen efter en vecka med familjen och "goa" vänner och underbar skidåkning i Sälen! Temperaturen har legat runt minus 20 hela veckan men med rätt kläder, ingen vind, inget snöande på dagarna och med täta besök i värmestugorna så har det varit kanon. En bieffekt av det kalla vädret har varit obefintliga liftköer vilket alltid är ett plus :)
Det märks att barnen blivit ett år äldre och det är härligt att se tjejerna susa ner för backarna.
Nu är jag otroligt sugen på att sätta mig ner och pyssla men först ska en veckas jobb hinnas ikapp. Det är enda nackdelen med att jobba på ett litet företag... Jobbet läggs på hög tills du är tillbaka men å andra sidan har jag ju fyllt på med massor av energi. Det ska nog hinnas med både jobb och pyssel!!

2 kommentarer:

  1. Oj vad Härligt det låter att ha susat ner för backarna, jag vill också åka skidor. Men hoppas du haft en bra vecka, vilket du verkar ha haft :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt ni verkar ha haft det. Tråkigt bara med massa jobb på hög. Tror säkert du får till lite pyssel också:)Tack för dina goa ord inne hos mig. Kram Tesa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails