måndag 23 november 2009

Kort till fröken

Framsida
Innuti
Baksida
I fredags så slutade Lisas lärare för att gå på mammaledighet och kvällen innan fick jag order om att jag måste göra ett kort till fröken så hon inte glömmer henne. Snäll som man är satt man uppe alldeles för länge och gjorde klart ett kort som hon själv ville skriva ett meddelande till fröken i. Normalt så dekorerar jag alltid 3 sidor på mina kort men nu testade jag på att dekorera alla 4 sidor och det är nog lite lätt beroendeframkallande... Jag tycker Tingtura stämpeln med flickan som håller ett hjärta är så otroligt passande vid sådana här tillfällen att jag även använde den på lite tackkort som skickades ut idag till släkt och vänner efter Saras kalas. Jag återkommer med bilder på tackkorten lite senare i veckan.

3 kommentarer:

  1. Så mysigt kort :o) Tack för din grattishälsning. Här är det 2 av 4 som är novemberbarn :o)

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart gulligt kort.
    Man blir så rörd.
    Vi ses på onsdag
    Kram Vibbe

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Tack för mallen som kom med posten idag. Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails