tisdag 17 november 2009

I november fyller 3/4 av denna familj år...

November är full av födelsedagar för vår familj. Tre av fyra i familjen fyller år i november. Idag var det dags att fira mannen i huset. Stämpeln är vald med omsorg då jag tycker den får representera vårt nya kök (som har varit nästan klart sedan i juni... hihi) och hans kokkonster :)
Jag är nämligen så lyckligt lottad att jag har en man som älskar att laga mat!!
Man ser inte så tydligt på fotot men hÄnglar stämplarna är monterade på distanskuddar så de är upphöjda på kortet och sedan har jag lackat själva skålen som han vispar i med 3D-lack så den ska få en rostfritt utseende. Hjärtat har jag själv gjort av olivgrön ståltråd som jag snurrat i massor och format som ett hjärta. Om du klickar på kortet kan du tom se mitt försök till att göra träådring på dörren och lådorna ;)

3 kommentarer:

  1. Åh vilket häftigt kort!Snyggt!! Och även om nu mannen renoverar långsamt så verkar han ju iaf vara en fena på matlagning...det är ett stort plus =) Kram

    SvaraRadera
  2. Den stämplen e helt underbar o fint kort såklart.

    Lånar gärna nästa träff

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails