fredag 30 oktober 2009

Min guddotter fyller 1 år imorgon

Klicka gärna på bilden för att se bättre
Har suttit några nätter för att avsluta min lilla guddotters 1-årspresent. Min kära lillasyster påstår att det enda hon önskar sig är en docksäng och då får man väl lita på det ;)
Nu när jag äntligen blivit klar (och ja, jag vågar visa den för syrrans internet funkar inte...hihi)
så satt jag och funderade... Stämplar, något blått, brads och tre minirosor - jo, visst har jag sett det nånstans. Javisst - Dolliver har ju en liten utmaning på Scraptorget just nu. Så Angelica - jag vet inte om detta godkänns som något altrat eller scrappat altrat men jag gör ett försök iallafall. hihi Den lär ju inte räknas som layout iallafall :)
De underbara stämplarna är gjorda av Lotta Högdahl. Ta gärna en kik på hennes blogg så kan ni se en del stämplar som jag använt tidigare och en del nya som hon äntligen släppt så att alla kan ta del av dem!! Tyvärr ser man inte allt glitter jag lagt på men jag hoppas att Vilda Hilda kommer att tycka om sin docksäng.

3 kommentarer:

  1. Altrad måste den ju räknas som iaf =) Å Hilda blir nog lycklig över docksängen! Jättefin! Kram

    SvaraRadera
  2. helt bedårande! Man önskar ju nästan man själv va liten tös igen så man kunde få leka med den ;)

    Har inte hunnit svara på ditt mail men gör det under dagen
    kram

    SvaraRadera
  3. ÅÅååh den är helt fantastiskt snygg!!!
    WOW säger jag bara och såklart den är altrad :D
    Kram kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails