fredag 30 oktober 2009

I tre brevlådor idag

kommer bl a detta kort att dyka upp under dagen om posten sköter sitt jobb... Igår skickade jag iväg mina KAOS till tre personer som betyder otroligt mycket för mig i mitt skapande :)
Jag håller tummar och tår för att de kommer fram för jag har lekt detektiv för att hitta deras adresser och låt oss säga som så att det inte var enkelt men jag tyckte att det är roligare att få dem direkt utan att jag mailat innan och frågat om adressen...
Jag kommer att visa er korten när jag vet att mottagarna fått dem.

2 kommentarer:

  1. TACK...den kunde inte ha kommit lämpligare. Vad glad jag blev.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad du är gullig. Jag håller med föregående talare, kunde inte kommit lämpligare. Tusen tack och lika många kramar från Lotta.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails