måndag 7 september 2009

Förvaringstips



När jag surfade runt så hittade jag ett super förvaringstips hos Anna Heffaklumpen som jag bara var tvungen att lifta omgående! Annas dekoförvaring är så himla fint dekorerad men då jag ska använda denna till att samla alla mina färdigmålade stämpelmotiv, lite färdiggjorda dekos m.m. så kommer den att åka upp och ner i min snygga scrapväska (läs Ikeabag - ni vet de där blåa...hihi) så kände jag att jag ville hålla den enkel och ren i dekorationerna för att hålla lite längre. Jag har "lånat" ett antal cd-förvarings mappar från min kära man för att kunna slutföra detta projekt. Sedan har jag gjort en fram och en baksida av kartong som jag klätt in i cardstock innan jag dekorerat den "light" och slutligen använde jag min BIA för att sätta ihop allt som en liten bok. Jätte enkelt och smart!

4 kommentarer:

  1. Fiffigt!!! Själv använder jag tråkiga fotomappar. Ni vet de där i papper som man alltid fick med när man skickade in en filmrulle till framkallning? Då fick man ju med ett litet pappersalbum att sätta in bilderna i.... såna har jag två stycken. En till uppstämplat, och en till utstansade dekorationer. Men de är knökfulla, och dötrista, så jag skulle verkligen behöva göra något åt dem!

    Din lösning var ju både fiffig och snygg!!

    SvaraRadera
  2. Härlig blogg du har! Tack för trevligt sällskap i helgen! :)

    SvaraRadera
  3. Jag har sagt det fö jag säger det igen DU ÄR SÅÅÅÅÅ DUKTIG.
    Så snygg
    Kram Vibbe

    SvaraRadera
  4. Jättefint!!!

    Nu har ja lagt upp receptet till dig:
    http://soulsistersdiary.blogspot.com/2009/09/hej-va-de-gar.html

    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails