fredag 15 maj 2009

Vilken scrapvän!!

Kolla in mitt pimpade scrapförkläde som jag fått!!!!!
Maria kan inte bara sy - hon designar papper också!!

På Scrapeventet så lottade Making Memory ut jätte fina scrapförkläden och min kompis Maria och några andra scrappare lyckades vinna varsett sådant på utlottningarna de hade. Jag tyckte de var så himla smarta att ha när man kladdar med mister och färger och med alla sina användbara fickor och jag prövade tom att få köpa ett från Gail på MM men icke så nicke. De går inte att köpa... Så här i efterhand tjatade jag kanske lite väl mycket till alla om hur gärna jag också ville ha ett... hihi
Så häromdagen kom Maria hem till mig och gissa vad jag fick av henne - ett alldeles eget scrapförkläde sytt efter hennes Making Memory modell och som hon pimpat åt mig!! Vilken underbar vän! Dessutom så kom hon med sina egendesignade scrappapper som hon designat då hon tyckte det saknades hästpapper i scrapvärlden. Kolla in här ovan vad fina de är. De finns även i en underbar ljungrosa färgställning. Om ni blir sugna så finns dem på Drivas i Skurup.

5 kommentarer:

  1. Hmm sånt där förkläder hade ju faktiskt varit perfrekt......
    Får tjata på min mamma eller föresten......Helene syr ju oxo!!*ler*
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Grattis! vilket fint förkläde - kanske man får spana på och "lifta". Härlia papper.
    Hur går det med köket. Fortfarande familjen "Fixare"?
    Ha en skön dag i solen!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint förkläde. Det kommer du att ha nytta av. Vilken kompis du och jag har, visst är hon bara för god.
    Och vilka otroligt fina papper som vår kompis har gjort. Jag är lycklig ägare till hela serien.
    Hoppas att det går bra med ditt kök.
    Kram Vibbe

    SvaraRadera
  4. Carina,
    Det gäller att tjata så där lagom så fungerar det, eller hur Maria?
    Lotta,
    Köket är på G men vi har fortfarande ingen vask och bänkskivor och de hinner inte få klart det innan helgen *stön*
    Vibbe,
    Du är snabbare än snabbast på att handla papperna... Ska bli kul att se dina alster

    SvaraRadera
  5. Vilket läckert förkläde! Så himla gulligt av din vän!
    Och papperna är grymt fina, får väl ta en tur till skurup någon dag! Är det en scrapaffär hon har?

    Ha de så gott!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails