tisdag 19 maj 2009

Perfekt att ge bort smycken i

Fick ett tips om en jätte kul sida som heter Double Dutch Challange som visar jätte kul saker att göra. Där såg jag denna tepåse och ville testa. Den är superenkel att göra och jag ville hålla den väldigt ren och enkel när jag gjorde den. När man knyter upp bandet kan man lägga i något litet på var sida. Min första tanke var att den är perfekt t ex när man ska på dop och vill ge bort ett smycke i en egen liten förpackning. Då blir det lite personligare än den vanliga asken som man brukar få när man köper smycken.

4 kommentarer:

  1. Hejsan! Så mycket vackert det finns här i din blog. Coolt förkläde! Smart att ha när man kladdar. Vilken gullig vän du har. Ska nog härma henne och sy ett eget. Godnatt
    Kramar Karina

    SvaraRadera
  2. Så fint och så enkelt! Kommer jag definitivt anamma!
    kram från mig

    SvaraRadera
  3. Jättesöt te-påse! En kul (och relativt lätt?) påse att göra till just kalas/dop, mm.
    Ska kika in på sidan och se vad för kul man kan hitta där!

    Ha en supertrevlig helg tjejen!
    Kraaaam / Angelica

    SvaraRadera
  4. Som vanligt - fint!!
    Håller på med lite inbjudningskort och gratulationskort och skulle behöva lite tid till beställningskort och ett album och några lådor och...
    Det där med tid du vet!
    Kommer förbi en dag och lämnar de lånade tidningarna!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails